Talk:Philippines' largest television network shut down by government

Active discussions

Review of revision 4563094 [Not ready]Edit

Resolved issue #1 by adding a source that mentions the previous incident with Marcos (1). Resolved issue #2 by removing the statement. I think this might be a bit difficult to understand for non-Filipino readers, so I'll just mention the franchise instead. The franchise is granted by a Republic Act, which is started with either a Senate Bill or a House Bill. Resolved issue #3 by rewording the statement and adding a source (2). To clarify: he claimed that the network committed fraud by refusing to air already-paid ads. However, the network did try to return the money, although it was refused by his campaign.
I hope this resolves the issues regarding verifiability. If you have additional queries, feel free to talk to me. Thanks. Chlod (say hi!) 02:17, 6 May 2020 (UTC)

Review of revision 4563164 [Passed]Edit


@Pi zero: an image of the network's HQ or its logo could be a good addition for this article. (talk) 08:07, 6 May 2020 (UTC)

This was done. --Pi zero (talk) 14:04, 6 May 2020 (UTC)
Return to "Philippines' largest television network shut down by government" page.