Talk:Iranian news agency reproduces The Onion article

Latest comment: 11 years ago by Pi zero in topic Review of revision 1641545 [Passed]

Wikinews involvement edit

Just to clarify, the events reported involving Wikinews are taken from the related news section. --Rayboy8 (my talk) (my contributions) 10:57, 29 September 2012 (UTC)Reply[reply]

The Washington Post is right and the BBC is wrong. The Beijing Evening Times incident happened in 2002, as the original article illustrates:,98/ --Rayboy8 (my talk) (my contributions) 11:00, 29 September 2012 (UTC)Reply[reply]

Wish I'd more time edit

Got to go get a shedload of shopping, otherwise I'd review this; it's brilliantly hilarious.

More stuff like this, Rayboy. Please.I'd far rather read this than celeb stuff. --Brian McNeil / talk 12:34, 29 September 2012 (UTC)Reply[reply]

Here's an interesting technical exercise. The Onion has put up a screen shot of FARS's copy of The Onion's article. This was originally listed under Sources with FARS as the publisher, but it's on The Onion's site so I've treated it as published by The Onion with syndicate/author FARS. But it's an Onion article syndicated in FARS (though uncredited), and if it were on the FARS site I'd list The Onion as the syndicate/author. So who is syndicating whom? --Pi zero (talk) 13:43, 29 September 2012 (UTC)Reply[reply]

Review of revision 1641545 [Passed] edit

Return to "Iranian news agency reproduces The Onion article" page.